آموزش فن بیان در اصفهان
فن بیان

مدرس دوره

فاطمه زهرا سیدان

مدت زمان دوره

10 جلسه آموزشی

customer-service

پشتیبانی دوره

تلگرام، ایتا

ارائه مدرک معتبر

از فنی حرفه ای

اولین آموزشگاه تخصصی فن بیان در اصفهان

با  آموزش  فن بیان در اصفهان نه تنها کیفیت زندگی بلکه در هر موقعیت و جایگاهی که هستیم حرفه ای تر عمل می کنیم. آکادمی سیدان بیان اولین آموزشگاه تخصصی  آموزش فن بیان در اصفهان با هدف آموزش فن بیان و مهارت های ارتباطی به مدیران،کارمندان،تاجران،فروشندگان و… کمک کرده است که این مهارت کلیدی قرن 21 را کسب کنند و همه ما به خوبی می دانیم که فن بیان یک پیش نیاز بسیار مهم برای دستیابی به اهداف ماست که با آموختن این مهارت تغییرات بنیادی در زندگی ما به وجود می آید. 

شما دانش آموخته عزیزی که در کلاس های آموزش فن بیان در اصفهان در آکادمی سیدان بیان  شرکت می کنید، علاوه بر 20 ساعت حضور در کلاس های آکادمی، به صورت غیر حضوری از پشیبانی و ارزیابی تخصصی نیز برخوردار می شود. به طوری‌که تمرین های تعیین شده توسط استاد در فضای کلاس های حضوری، توسط پشتیبان تعیین شده برای شما مورد ارزیابی مستمر و تخصصی قرار گرفته و پیشرفت مطلوب شما در بیان و مهارت های ارتباطی، پرورش صدا، بداهه گویی و زبان بدن با انجام این تمرینات تا پایان ترم تحقق می یابد.  همچینین شما در طول شرکت در دوره های فن بیان در اصفهان با تمرینات عملی و کابردی برای آزمون پایان دوره آماده خواهید شد. 

 

در پایان هر دوره با شرکت در کلاس های آموزش فن بیان در اصفهان به شما شرکت کننده عزیز مدرک معتبر پایان دوره با مهر و امضای آموزشگاه فنی حرفه ای اهدا می شود و در صورتی که متقاضی دریافت مدرک قابل ترجمه باشید به سازمان فنی حرفه ای معرفی و مدرک دومی هم به شما تعلق می گیرد.
همچنین از شما با شرکت در کلاس های فن بیان در اصفهان در محیطی دلباز(250 متر مساحت)، کلاس هایی  مجهز به صندلی های طبی و راحت، پذیرایی(کیک، شکلات، چایی و نسکافه) جهت ساعات استراحت بین آموزش ها استقبال خواهد شد.
هدف آکادمی سیدان بیان، آموزش همراه با آسایش خاطر شما در جهت استفاده و بهره مندی از محتواهای آموزشی با جدیدترین متدهای آموزشی و به روز، استادان متخصص و کارآزموده همراه با احترام برای مخاطب می باشد.

فن بیان چیست؟

اگر شما هم جزء افرادی هستید که نمی توانید به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنید، یا فروشنده هستید و نمی توانید به خوبی اجناستان را بفروشید، یا پدر و مادر هستید و فرزندتان به حرفتان گوش نمی دهند، مدیر هستید و همیشه با چالش های مدیریتی دست و پنجه نرم می کنید لازم است که به مهارت فن بیان توجه بیشتری داشته باشید. کلام ما باید مانند یک آهن ربا اثر جذب کنندگی داشته باشد. بعضی از افراد فکر می کنند که جذاب صحبت کردن باید در خون آدم ها باشد در صورتی که این مهارت مانند بسیاری از مهارت های دیگر یاد گرفتنی است.

هنر بیان یا فن بیان به مجموعه ی مهارت‌ها و تکنیک‌هایی اطلاق می‌شود که شخص را قادر می‌سازد افکار، احساسات و ایده‌های خود را به طور صحیح و مؤثری به دیگران منتقل کند. فن بیان در واقع شامل استفاده از صدا، زبان بدن کلمات و واژگان، نحوهٔ ساختاردهی پیام و تأثیرگذاری هنری از طریق لحن و آهنگ کلام بر مخاطب است. هدف اصلی فن بیان، ایجاد ارتباط موثری با مخاطبان است تا ایده‌ها و احساسات به درستی به آن‌ها منتقل شود و تأثیرگذاری مطلوبی روی آن‌ها داشته باشد در واقع با  استفاده از تکنیک های مهارت ارتباطی به یک شخص کاریزما تبدیل شویم.

 

چرا باید فن بیان یاد بگیریم؟

 ما با آموزش فن بیان در اصفهان تمام همت و تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با برگزاری دوره‌های مختلف در این زمینه به صورت ملموس و کاربردی تمام نیازهای مخاطبان را برآورده کنیم. تمرین‌های ما ساده، روان وکاملا عملی در زندگی و ارتباطات خانوادگی و اجتماعی کاربرد دارد و شما می توانید بعد از گذراندن این دوره‌ها و با انجام تمرینات کاربردی به راحتی از عهده مهارت‌های کلامی و غیر کلامی در هر جمعی برآیید. یادگیری فن بیان مهم است زیرا ارتباطات موثر و قدرتمند را تسهیل می‌کند. هنگامی که فن بیان را به خوبی یاد می‌گیرید، قادر خواهید بود افکار، احساسات و ایده‌های خود را به طور دقیق و جذابی به دیگران منتقل کنید. فن بیان موثر می‌تواند به شما در برقراری ارتباط موثر با دیگران، رهبری بهتر، مذاکره موفق و ارائه ایده‌های خلاقانه کمک کند.

علاوه بر این، آموزش فن بیان در اصفهان مهارتی است که می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و شما را قادر سازد تا در جمع‌ها و مکالمات عمومی راحت‌تر صحبت کنید. با تقویت مهارت‌های فن بیان، می‌توانید خود را بهتر به دیگران معرفی کنید و در موقعیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی بهتر عمل کرده و بنابراین موقعیت های حساس و مهم زندگی را از دست ندهید.

در مجموع، یادگیری فن بیان می‌تواند تأثیر مثبتی بر زندگی شما داشته باشد و باعث شود تا در ارتباطاتتان به نتایج خیره کننده‌ای دست یابید.

پس اگر قصد دارید با کلامی شیوا و موثر، ارتباط عاطفی بهتری با اعضای خانواده، همسر و دوستانتان داشته باشید یا با رعایت آداب معاشرت و ارتباطات اجتماعی با همه اعضای جامعه موفق‌تر عمل کنید و تبدیل به یک کاریزما و تاثیر گذار شوید به شما پیشنهاد می‫کنیم امروز و فردا نکنید چرا که بی شک، موفقیت در زندگی ما با نحوه ارتباطمان با دیگران رابطه مستقیم دارد.

شعار آکادمی سیدان بیان  «آمده‌ایم تا ارزش خود را برای جهان افزایش دهیم»

یادگیری فن بیان برای چه کسانی مفید است؟

ما با فن بیان می‫توانیم در هر شغلی که هستیم کارمند، مدیر، کارفرما، کارآفرین، فروشنده، معلم، نویسنده، پزشک، وکیل، استاد دانشگاه، دانشجو با رعایت مهارت های کلامی و غیر کلامی در حرفه و شغل خود موفقیت و درآمد بیشتری کسب کنیم. یکی از مکان‫های مهمی که فن بیان در آن به شدت کاربرد دارد لحظات حساس و سرنوشت ساز زندگی هر کدام از ماست، مثل لحظه آشنایی با فردی مهم، لحظه خواستگاری، لحظه استخدامی، مذاکره و …. پس لازم است که برای این شرایط مهم زندگی زودترخودمان را اماده کرده باشیم. انسان همیشه نیازمند برقراری  ارتباط با اطرافیان خود هستند چون که انسان یک موجود اجتماعی است  و افرادی می توانند این نیاز را به خوبی رفع کنند که  مهارت های ارتباطی مثل آموزش فن بیان در اصفهان، زبان بدن و غیره را به خوبی یا گرفته باشند این افراد فرصت  های عالی و بی نظیری را د زندگی  برای خود ایجاد می کنند  

 

سرفصل‌های دوره‫ های آموزش فن بیان در اصفهان  

آموزش فن بیان و مهارت ارتباطی در اصفهان

دوره اول آموزش فن بیان و مهارت های ارتباطی در اصفهان

  1. زبان بدن و عوامل مهم برقراری ارتباط موثر
  2. هوش کلامی
  3. بداهه گویی
  4. مدیریت لهجه
  5. افزایش اعتماد به نفس رفع خجولی و مدیریت استرس
  6. مهارتهای کلامی
  7. لحن و آهنگ کلام در برقراری ارتباط موثر
  8. پرورش صدا و خوانش متون متفاوت

دوره دوم تولید محتوا و سخنوری

  1. اصول و فنون سخنوری در جمع های زیاد
  2. اصول و فنون سخنوری در فضای مجازی و تولید محتوا
  3. اصول و فنون مذاکره
  4. پرورش صدای پیشرفته
  5. زبان بدن(پیشرفته)
  6. ارتباط با دوربین وتولید محتوا
  7.  یک جلسه حضور در استودیو
  8. یک جلسه حضور بر صحنه همایش و آزمون عملی سخنوری

دوره مجری گری یا اجرای صحنه

  1. اجرای کامل صحنه (متن، لحن، زبان بدن)
  2. گویندگی
  3. پرورش صدا(پیشرفته)
  4. خوانش حرفه ‫ای انواع متون
  5. اجراهای متفاوت(اجرای شاد،انگیزشی،رسمی،محزون و …)
  6. یک جلسه حضور در سالن همایش و مجری گری  
  7. یک جلسه حضور در فضای خاص و استودیو صدا

دوره چهارم اجرای تلوزیونی

  1. بررسی انواع اجرای تلوزیونی و شناخت عوامل صحنه  
  2. گزارشگری
  3. خوانش تیزرهای تبلیغاتی
  4. پرورش صدای حرفه ای
  5. اجرای فضای خاص
  6. یک جلسه عملی اجرای استودیوکروماکی

رزرو جلسه اول

بعد از آموزش فن بیان در اصفهان چه اتفاقی برای من می افتد:

با آموزش‌های ما یاد می‫گیرید که با استفاده از مهارت‌های کلامی و غیر کلامی در کار و زندگی خود حرفه ای تر باشید. اگرفروشنده و بازاریاب هستید بتوانید با فروش بیشتر به درآمد بالاتری برسید و با استفاده از اصول متقاعد سازی و زبان بدن در جلسات رسمی و غیر رسمی به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید. اگر در جایگاه مدیر یا کارمند هستید با نفوذ کلام به موقعیت اجتماعی بالاتری دست پیدا کنید. اگر مدرس هستید در کار خود حرفه ای‌تر عمل کنید یا اگر دانشجو و محصل هستید می توانید از عهده صحبت کردن در جمع و ارائه‌های پایان نامه دانشجویی بر آیید. شما قادر خواهید بود برای آموزش تولید محتوا و معرفی مهارت، کسب و کار و برند خود به درآمد‫های نجومی و بالایی برسید. همچنین با دانستن مهارت های ارتباطی در روابط خانوادگی و اجتماعی خود موفق تر عمل کنید و با آزمون و خطا عمر و زمان با ارزش خود را از دست ندهید.

14 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید